KEŞFEDİLMEYEN ERKEK KPOP GRUPLARI 2


Yine merhaba;
  Şimdi daha önce devamı gelecek dediğim şeyi devam ettiriyorum......
ÜÇÜNCÜSÜ



ROMEO
Romeo'nun TARGET şarkısı bence çok tatlı olmuş.Çünkü genelinde pembe ,mavi .beyaz kullanmışlar.İzlemenizi tavsiye ederim.
DÖRDÜNCÜSÜ

Ben daha bütün şarkılarını dinlemedim fakat dinlediğim şarkı çok hoş.
HOTSHOT
Daha şarkısı var...........


Daha bu şarkıları dinlemedim:(                                                                                                          
BEŞİNCİSİ                                                                                                                                               




B.İ.G.


Daha şarkısı var mı bilmiyorum..
ALTINCISI                                                                                                                                               

BLOCK B
Zico'yu tanıyor musunuz?Tanıyorsanız hangi grupta olduğunu da bilirsiniz değil mi?
Evet,Zico Block B grubunda ,ben de yeni öğrendim.Zico'yu tanımıyorsanız aşağıda onun şarkılarıını bulabilirsiniz.


ZİCO
Yanındaki kızı tek kıskanan ben değilim değil mi?
Ve Block B


Evet bu yazı da bitti...































Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

RM'in Önerdiği Kitaplar

NCT U Üyeleri

KEŞFEDİLMEYEN ERKEK KPOP GRUPLARI 1